OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

„REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC”

Podstawa prawna: 

Na podstawie art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2014 poz. 1202) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. 2009r. Nr 50, poz. 398).

DYREKTOR PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BŁ. JANA PAWŁA II W PŁOCOCHOWIE

z dniem 06 października 2014r.

OGŁASZA KONKURS NA WOLNE STANOWISKO URZEDNICZE:

„REFERENTA DO SPRAW KADR I PŁAC”

 

I   Wymagania niezbędne:

1.   posiadanie obywatelstwa polskiego;

2.   posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i publicznych;

3.   niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4.   nieposzlakowana opinia;

5.   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku pracy;

6.   bardzo dobra umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office, Płatnik, oprogramowanie kadrowe i płacowe Vulcan, poczta elektroniczna);

7.   znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ustawy Karta Nauczyciela, ubezpieczeń społecznych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych                    i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie;

8.   wykształcenie minimum średnie (mile widziane wykształcenie wyższe),

9.   kopie dyplomów, świadectw lub zaświadczeń potwierdzających nabycie wiedzy                       i umiejętności z zakresu kadr i płac.

 

II   Wymagania dodatkowe:

1.   odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie i samodzielność;

2.   umiejętności analityczne i interpersonalne;

3.   dokładność,

4.   cierpliwość i wysoka kultura osobista podczas obsługi interesantów;

5.   umiejętność pracy w zespole;

6.   umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z innymi instytucjami zewnętrznymi;

7.   doświadczenie zawodowe na stanowisku referenta ds. kadr i/lub płac w jednostce oświatowej będzie dodatkowym atutem.

 

 

III   Zakres obowiązków na stanowisku referenta do spraw kadr i płac:

1.   prowadzenie akt osobowych pracowników;

2.   sporządzanie wszelkich umów o pracę;

3.   sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydania pracodawca  zobowiązany jest przepisami prawa;

4.   ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej ( karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop);

5.   prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;

6.   prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej / zgłoszenia i wyrejestrowania   z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin, sprawy związane z ustaleniem kapitału początkowego;

7.   wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;

8.   współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków             o renty emerytury do organu rentowego;

9.   przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych, wynikających z przepisów prawa świadczeń pracowniczych;

10.    prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich  aktualności;

11.    prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i Ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności;

12.    rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy i Karty Nauczyciela;

13.    sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami;

14.    sporządzanie sprawozdań w zakresie kadr i plac do Urzędu Statystycznego;

15.    przygotowanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami miesięcznych deklaracji podatkowych. Sporządzanie po zakończeniu roku podatkowego PIT- 11, PIT 40 ( na wniosek pracownika);

16.    sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących wszystkich pracowników, zleceniobiorców;

17.    sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę wykonania przelewów składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, wynagrodzeń na indywidualne konta pracowników oraz innych potrąceń z list plac;

18.    przygotowywanie przelewów składek i należności na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego;

19.    okresowa analiza funduszu płac.

 

IV  Wymiar zatrudnienia: 5/40 Etatu

 

V   Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1.   Curriculum vitae.

2.   Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności, stan zdrowia, staż pracy potwierdzone za zgodność osobistym czytelnym podpisem.

3.   Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

4.   Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5.   Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie w trybie postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.                           o ochronie  danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

6.   Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Żłobku Miejskim 06-100 Pułtusk ul. 13 Pułku Piechoty 1 lub przesłać  w terminie do dnia 20.10.2014r. do godz. 11.30 na adres: Żłobek Miejski 06-100 Pułtusk ul. 13 Pułku Piechoty 1  w zaklejonych kopertach z dopiskiem : ,,Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent do spraw kadr i płac w Publicznej Szkole Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Płocochowie”.

7.   Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

8.   Komisyjne otwarcie ofert z udziałem zainteresowanych kandydatów nastąpi                     w Żłobku Miejskim 06-100 Pułtusk ul. 13 Pułku Piechoty 1  w dniu 20.10.2014r. o godz. 12:00.

9.   Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 23 692 3939

10.        Lista osób spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej www.pspplocochowo.bip.org.pl  i www.pspplocochowo.bnx.pl do dnia 21.10.2014r.

11.        O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.pspplocochowo.bip.org.pl  i  na tablicy informacyjnej  w Publicznej Szkole Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Płocochowie w  terminie do dnia 24.10.2014r.

12.        Dokumenty nieodebrane po upływie 30 od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

 

                                                                  

                                                               Ewa Bochenek      

                                                                     ………………………….

                                                                                (pieczęć i podpis dyrektora)

                                                    

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-10-06 15:45:46
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-06 15:45:46
  • Liczba odsłon: 1085
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 59484]

przewiń do góry